×

Crisis Management

Kom sikkert gennem krisen

Udbytteskat, cyberangreb, hvidvask, mikroplastik, #MeToo og blakkede underleverandører. Som topleder skal du ikke kun drive forretning. Du skal også kunne stå for skud og lede din virksomhed, når den berettiget eller uberettiget kommer i modvind. 

Interessen fra offentligheden er stigende, og der kommer fortsat flere kriser. Topledelsen, og ofte også bestyrelsen, er i fokus i et helt andet omfang end tidligere, og det stiller store krav: Hvordan leder man virksomheden sikkert gennem krisen? Hvad kræves før, under og efter? Hvordan sikrer man sammenhæng på tværs af det strategiske, taktiske og operationelle niveau? Og ikke mindst: Hvordan kommer direktørens personlige brand helskindet ud på den anden side?  

På denne Grab’n Go-session får du inspiration til, hvordan brand og omdømme påvirker virksomhedens performance, og hvad du kan gøre for at styre sikkert gennem kriser. Undervejs kommer vi omkring nutidige eksempler på omdømmekriser, og hvordan disse blev håndteret.

 

Målgruppe: Topledere i den private og offentlige sektor, bestyrelsesmedlemmer og kommunikationschefer

 

Sværhedsgrad:

svaerhedsgrad-3-140x140.svg

Du kan bl.a. høre om

 

    • Hvilke krav nutidens kriselandskab stiller til toplederens kriseledelse.

    • Hvordan du kan beskytte virksomhedens brand og dit personlige brand.

    • Konkrete eksempler på håndtering af omdømmekriser.


Tid og sted:

 

Weidekampsgade 6, 2300 Copenhagen S.

27/03/2019 | 08:30-10:00

 

Webinar

28/03/2019 | 08:30-09:00

Oplægsholder

speaker profile picture

Tanja Juul Christiansen

Tanja er partner i Deloitte og ekspert inden for strategisk krisehåndtering, brandbeskyttelse og omdømmeledelse. Med afsæt i mere end 15 års konsulenterfaring hjælper hun kunder med at forudse, forebygge og respondere på kriser.